31. dec. 2013

Det sidste


Glædelig jul og godt nytår! Jeg har haft en perfekt jul i det jyske og er nu tilbage i skønne København, hvor den står på masser af arbejde inden jeg begynder på min eksamens opgave. Spændende shit, hva'? I aften skal jeg også arbejde, men når jeg får fri kl 00:00, kommer en meget fantastisk mand og kysser mig og drikker asti med mig.ores egen lille nytårsfest. Life is goooood.

Sidste år lavet jeg de klassiske året der gik og året der kommer -indlæg. Det har jeg nydt meget at læse. Man glemmer tit hvad der sker i løbet af et år, fordi tiden flyver afsted. Jeg synes, at dette år er gået ekstremt hurtigt!!!

Jeg håber, at I har haft en ligeså fantastisk jul, som jeg, og får en rigtig god aften i aften.

Her er lidt Burhan G a cappella medley, som jeg ikke kunne finde ud af at finde videoen til. Øv. CIAO B*****

Ingen kommentarer:

Send en kommentar