21. jul. 2013

postsecret

Det er søndag og jeg har ingen tømmermænd. Men jeg har arbejdet hele natten, så det er egentligt ét fedt. Det er søndag og det kan kun betyde én ting: postsecret-time (Det skal siges på samme måde som Pauly D "T-SHIIRT TIIIIME"). Her er nogle som jeg kan relatere til:

Behøver jeg, at forklare dette? Jeg synes, at det er noget så grimt. Alle steder. Tøj, tasker, sko, hår. It's a no go. Det minder mig kun om uglyness. Liiiige på nær min egen brun-lillae kjole købt i Flying A for et par år siden - jeg ved ikke hvad der gør den pænere end alt andet tipdye. Men det er den bare! Basta
Selve hemmeligheden om afhængighed og stofmisbrug, kan jeg ikke nikke genekende til. Ej heller at tænke på Heroin priser. Men! Dét med at se fine dyre ting, og så tænke på hvor mange bestemte ting man kan få for dén pris. Det er noget nyt jeg er ved at lave: kvalitet > kvantitet - jeg skal lære, at jeg hellere vil have én fin ting som kan holde i mange år, end ti ikke-tidsløse ting.
Jeg mindes, at Natholdet lavede et indslag omkring det. Da en person forklarede, hvor dyre ting var, ud fra hvor mange storebæltsbroer man kunne have lavet, for det beløb. Pisse sjovt! Jeg kan bare ikke finde klippet på youtube (desuden har jeg ikke lyd på computeren for tiden, så jeg ville ikke engang selv kunne se det...)
Den her er jo bare sjov! Mr. M vil gerne have, at jeg understreger, at jeg IKKE synes, at det er OK at stjæle små børns penge.
Jeg overvejer lidt et "jeg hader IKKE homoseksuelle, men..."-indlæg. Men jeg fornemmer, at man skal passe lidt på med sådan noget - så jeg skal lige have det formuleret pænt.
Det her er jo bare så pissehamrende sødt.


(Jeg beklager det haltende indlæg, men jeg er satme så træt i dag....)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar