31. okt. 2013

udsalgskøb.

Jeg har gjort mig nogle absurd gode udsalgskøb de sidste to måneder.

Det er mange, mange år siden at jeg har ejet noget fra Vero moda eller Vila. Men jeg faldt over denne kjole helt tilfældigt, den var fin og meget billig. Jeg har bestemt ikke fortrudt det. Materialet føles lækkert og så sidder den rigtig godt. Skoene er fra Cheap Monday. De var sat latterligt meget ned. Vi snakker fra 799 kroner til 99 kroner. Der var ét par tilbage og det var lige i min størrelse. Jeg elsker dem! De er meget høje og jeg er vant til at gå rundt i mine adidas gazelle, så der er en liiiille forskel. Den rød-brune kjole er fra & other stories. Kan I huske det mærke? Det fik en voldsom hype over hele blogland da det kom til Danmark, men jeg har ikke hørt noget om det siden. Jeg har heller aldrig været i butikken. Men tilfældigt landede jeg derinde og så kostede denne kjole lidt over 200 kroner. Den er udsolgt nu. Sidste sorte kjole er fra Won hundred og er købt hos byoutlet. Den er ikke heeelt magen til den på billedet og så var den lige 350 kroner billigere. Men I guder, hvor er den smuk. Det er sådan en "God-røv-kjole!".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar