1. jun. 2013

Fødselsdagsuge for the win!

Jeg havde en helt igennem fantastisk fødselsdag. Man skal ellers passe på med at have for høje forventninger, da man ofte bliver skuffet. Men fandme nej! Hvordan kan man blive skuffet over godt vejr, fantastiske venner og kage?! Min gode veninde havde bagt nogle flotte muffins og en stor kage med mønster inden i.Jeg fik en masse gode gaver og en masse sjove gaver. Det er slet ikke så slemt, at fylde femogtyve.
 Fødselsdagsugen, som startede i mandags er ved vejs ende. Desværre. Gid hele året kunne være en fødselsdagsuge. Den startede med en tur i biffeliffen med gavekort til film og poppers. Vi så Oblivion. Jeg kan ikke lide sci-fi, og denne film fik mig bestemt ikke omvendt. Den var langtrukken og så var der en sideløbende kærlighedshistorie, som føltes lidt malplaceret. Men popcornen!! de var gode. Jeg gennem tæskede veninde N i Uno og nød aftenssolen på min altan.
Missekattene blev luftet af Nike Air, en ny magic illuminator blev føjet til capsamlingen, som nu indeholder tre illuminators, en comme dés fuckdown, en les deux, en vans, en obey og en quiet life. Senere i teateret i regnvejr, med veninde F til et stykke omkring alderdom. Jeg er så kulturel, at jeg har været i teateret to gange på en måned. Proletar? Nej!
Mandag fik jeg lækker italiensk is her på Istedgade. Mmm, chokolade, Oreo og Stracciatella. I biffeliffen igen på sidste omgang gavekort. Denne gang var det mig som måtte bestemme. Fast & Furious 6. Hell yeah, og for at gøre oplevelsen endnu bedre, cyklede vi ud på Fisketorvet. Proletar? JATAK! Jeg ved, at filmen er pisse plat og dårlig, Men! Dét publikum som tager ind og ser den slags film er pisse fucking nice. Jeg elsker når de griner HÅHÅHÅ til en plat joke eller en vild bil. Det er for fedt! Den oplevelse var SÅ meget bedre end Oblivion, selvom Tom Cruise var med i den! Jeg fik handlet ind til fødselsdag; vodka, asti og toastbrød. Love it! I fødselsdagsuge, må man nemlig spise liiiige hvad der passer én. Der er ikke noget som hedder sund fornuft. En af mine livretter er toast, så jeg har stillet det som min eneste krav, udover popcorn, is og cola.......
 Da jeg vågnede op torsdag var det til fin morgenmad, med champagne til. Æggene var formet som hjerter og jeg var glad. Senere kom veninde N forbi med SÅ flotte hjemmelavet muffins og en stor kage med mønster inden i (Jeg LOVER, at der kommer et ordentligt billede senere!). Dagen derpå var hård. Mr. M tvang mig op og i bad. Så vaskede vi gulvet i hele lejlighed og ryddet op. Bagefter belønnede vi os selv med toast på altanen. Der sad vi hele dagen og læste henholdsvis magasiner, nyheder og e-bøger. Det var en perfekt dag med en følelse af at være i sommerhus. I dag var der endnu en lækker morgenmad. Pocheret æg (proletar? Nej!) og frisk melon.

Jeg skal hjem til veninde N nu, spille uno og chille. Bagefter skal jeg til fødselsdagsfest, hvor der kommer 80-fucking-mennesker... Der er gratis pøller, ost og øl. Hvad mere kan man forlange? Det er heldigvis på Vesterbro, så kan blive lidt ekstra ude. Jeg skal nemlig op og træne i morgen tidlig og bagefter står den på arbejdsdag i andelsforeningen. Jeg belønner mig selv med Ane Trolle på Nemoland som fantastisk afslutning på en fan-fucking-tastisk uge. (på mandag starter jeg lige ud med 6 arbejdsdage efterfulgt af to fridage, og så ti arbejdsdage.....) SES PIGER!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar