26. jun. 2013

Let's face it.

Min veninde er godt sur i bøtten. "Man kan ikke starte en blog og så aldrig skrive! Hvis man er færdig med at blogge, skal man skrive det. Så jeg ikke tjekker tre gange dagligt forgæves!" Av goddag. Sikke en skideballe. Så nu skriver jeg. 

Jeg har ikke gidet, at blogge herinde. Let's face it. Det er virkelig dårlig kvali og der sker ikke en skid nyt. Jeg er for fattig til at købe nye seje ting, jeg er ikke kreakrage nok til at lave mine egne seje ting og for kritisk til at tage billeder af mig selv i sjove situationer. Og der sker bare for lidt til, at jeg kan fortælle sjove hverdagssituationer fra dag til dag. Næh du.

Som om at dét ikke var nok. Så er jeg blevet røvhamrendepikkemig træt af hele blogverdenen. Jeg er pisse træt af "store kvalitets"-bloggere. (Jeg ved godt, at det er blevet ret moderne at hakke ned på BD-blogge og andre "store"), MEN, sponsoreret-indlæg, sælger-indlæg, følg mig-indlæg, PR-middage-indlæg, alt-betalt-indlæg, "jeg taber 30 kilo på en måned og har overskud til træning HVER dag og spiser stadig herre mange betalte middage i city"-indlæg, "jeg er speciel med blåt hår og buffalos"-indlæg, "Jeg har præcis det samme tøj på, som min blogger-kollega"-indlæg. Ja, I fornemmer det helt rigtigt. Jeg er pissetræt af blogs. Førhen kunne jeg bruge en hel dag på at læse blogindlæg, surfe rundt i blogverden... men de sidste par måneder har jeg trykket "marked as read" ved næsten alle på min bloglovin', indtil i dag, hvor jeg unfollowed næste alle. Fra at have fulgt 30+, følger jeg kun fem nu. 

Jeg vælger, at jeg ikke destruerer bloggen. Måske jeg en dag får lysten igen (og det var alt for besværligt at oprette den til at jeg gider at forsøge med det igen). Måske jeg vender tilbage som tegneblogger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar