11. jan. 2013

Filo-my-arse


Åååh, jeg sidder med eksamenslæsning i hoved og røv. Jeg er pisse træt af filo-fucking-soffer. I gymnasiet (og også den dag i dag) var jeg overbevist om, at det var folk uden venner (ergo, for meget tid!) - som så straffer os andre i dag. Heldigvis er der også solskin i disse dage. I morgen har jeg inviteret min veninde på besøg. Jeg vil forsøge mig med noget som jeg aldrig har lavet før - og min veninde kender kun til mine udsøgte madevner fra da vi boede sammen, hvor frysepizza og toast var menuen, så jeg er meget spændt. Det bliver også en lille eksamen. Nå, nu skal jeg tilbage til mine nye røv ...venner, inden jeg skal på jobbi i nat.


2 kommentarer:

  1. Jeg ved godt hvad du mener, jeg sidder også og laver afleveringer, det er så kedeligt!

    Elsker forresten din blog, tjek min blog ud hvis du har lyst.
    www.fashion-and-stuff-like-that.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Meget, meget lækkert billede af Arnie drengen, ham kan jeg aldrig blive træt af. Pøj pøj med eksamen :)

    SvarSlet