20. apr. 2013

Who the fuck is intragram #6

Fin .... hvad kalder man dem? Real doll, kneppe-dukke? Jeg ved det ikke. Men den er beklædt i alverdens flotte perler og den er SÅ fin. Mine fede fødder til yoga tidlig fredag morgen. Jeg kan bedre lide billedet på min telefon, hvor det ikke er mast sammen på den måde. På det her billede ligner jeg en tyk lille dværg :) Favoritten på Frederiksberg havde vinduet fyldt med påskeæg og masser af chokolade-kærlighed! Godt, at jeg lige havde været oppe og træne, så jeg følte mig overskudsagtig og sund - ellers havde jeg ikke kunne gå forbi uden at købe noget med hjem. Æggewraps, mere eller mindre vellykket.
Jeg flasher lige afrikaner-kjolen, som er lækker, at chillax i. Mr. M og jeg har tilbragt voldsomt meget tid i mit køkken, og jeg ved virkelig ikke, hvorfor mine små, tykke, blege tæer igen har sneget sig med på et billede - jeg beklager! Tilgengæld har min indre lille nørd genfundet kærligheden til en gammel flamme. Vi skal vel helt tilbage til starten af 00'erne, næsten før youtubes tid, tror jeg. Salad fingers. Åh, det er så pisse godt. Når jeg ikke har set salad fingers eller tilbragt tiden i mit eget køkken, har jeg besøgt biomio. De har en fitness ret, som er yderst lækkert. Lidt færre bønner og lidt mere kylling næste gang - mums for satan!! En pålidelig kilde siger forresten, at Burhan G virkelig tit spiser på Biomio. Men nu har jeg været der to gange indenfor en uge... jeg har altså ikke set ham.
Lørdag aften blev brugt på booze og boogielisten fra 2002. Samt vild fest i det brune kødby med masser af kolde flaskeøl - ud over det hele! Jeg dagdrømmer om, at hænge ud med pharrell. Han må gerne være min bedste b-boy og så vil jeg med ham ud og skate og chille. Det ku' være nice. I første omgang, må jeg vist nøjes med at dagdrømme og kigge i hans bog. Øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar