18. sep. 2013

HALLA HALLA

Wooop og holy fuck. Det her er første indlæg fra min nye computer. Vidste I, at man kunne få en bærbar med touch skærm? Det vidste jeg delme ikke. Men det er pisse sejt og selv hippierne ude på skolen synes, at det er fedt. Jeg lever voksenlivet og har også fået en printer. Jeg har printet voldsomt meget allerede og brugt både pink klipsemaskine og pink hulmaskine - kom ikke og si' at der ikke er orden på sagerne! Printeren har fået en fin plads i bogreolen, hvor der også for nyligt er blevet tilføjet seks bøger og to mere på vej. Så er jeg kun tre bøger fra at være i mål (Ja, det er selvfølgelig studierelevante bøger der vælter ind hos mig for tiden!), men de tre bøger koster så også 500 bobs stykket. Jeg har pengene, men av min arm, det gør altså lidt ondt at bruge så mange penge på bøger. Kender I det?
Jeg har været flittig på studiet i dag og taget nogle virkelig gode noter, på min nye computer. I'm lovin' it. Derefter var jeg på arbejde. Sikke en dag. Én ny medarbejder valgte, at hun ikke ville dukke op i dag. Så jeg var lidt på røven, men vi klarede det. Jeg kan fortælle, at en aften som i aften, hvor der åbenbart var fodbold, er en lorte aften. Stive, idiotiske rumænere, stive, ucharmerende fodboldfans og generelt usympatiske mennesker over hele byen. Ja, jeg siger det bare! Men vi klarede det. Jeg har nogle seje folk under mig (i ny og næ da...).
Anyways, siden jeg læste det her hos Miriam har jeg endelig fået set sæson to af American Horror story. Det tog mig også lang tid. Jeg tror, at min glæde og begejstring over sæson et var for stor, da jeg begyndte på sæson to. Det er jo ikke den samme handling, men mange af de samme skuespillere (hvilket er fantastisk, især Jessica Lange er for vild!). Men netop dét at det ikke var samme handling, det var jeg nok ikke klar til. Men nu har jeg slugt den og også den sæson var for vild. Giver det her mening? Klokken er 03:18 og jeg halvsover måske lidt. Jeg skal heldigvis først møde på studiet kl. 14 i morgen. Masser' tid!
Forresten, hvorfor skal man opgive sit cpr nr. når man henvender sig til politiet? Hvad skal de bruge det til? Og endnu mere forresten; har I det godt derude?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar