7. aug. 2013

Jump

Jeg er syg. Derfor er der lidt stille herinde. Jeg har anskaffet mig en lækker forkølelse, ondt i halsen og ørerne. Det lyder lækkert, hva'? Jeg skyder skylden på Mr. M som var skidtmads i sidste uge. Plus jeg sover med åben vindue og kun dynebetræk for tiden. Det er jo en tropisk temperatur.

Men jeg er ikke syg nok til ikke, at komme på arbejde. Jeg har arbejdet samme sted i snart fire år. I den tid kan mine sygedage tælles på én hånd (hvis man ikke tæller den uge med, hvor jeg havde hældt en gryde kogende vand ud over mig selv...). Jeg er startet i oplæring i min nye stilling, og får allerede masser af ros. Det er lækkert nok og jeg havde faktisk også regnet med det. Yes, jeg er syg, men jeg kører stadig videre på Nik&Jay-stilen. Jeg er the best. Queen of fucking everything. OK, nu stopper jeg.

Når jeg er syg er jeg sølle. Og min rygrad er helt væk. Jeg bliver præcis som her.... Måske det kan gøre mig frisk til fredag, hvor jeg skal til shows og dj's.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar