28. apr. 2013

Shitty kitty

Udover den lækre jakke, som jeg viste jer i går, så har jeg også fået et par sko eller to :) Bankmand Bjarne er nok stolt over, at høre, at det ene par var på tilbud.

 
Jeg er hoppet med på Istragram-bølgen. Mest fordi, at jeg på den måde havde en chance for, at vinde et par sindsygt fede sneaks. Jeg vandt ikke, men nu er jeg lidt hooked. Folk har taget voldsomt godt imod katteskoene. Da jeg så dem første gang, drillede jeg min gode veninde, med at hun skulle have sådan et par. Hun er kattedame, men det er jeg satme også selv. Så jeg kunne altså ikke stå for dem. Miiiav. Hvis det skulle have interesse, hedder jeg Rikkeaastrup derinde. 
Har  I ellers en god søndag? Jeg elsker tømmermandsfrie søndage. Min morgen har stådet på en times stram op og en times bodyfit. Senere skal jeg hygge med Mr. M, men først... skal altanen gøres forårsklar. Ses piger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar