21. apr. 2013

Soundtracket til min søndag

Jeg er stadig besat af Blurred lines med Robin Thicke, T.I og Pharrell. Endnu et Pharrell nummer har dog sneget sig på min forårs-playliste. Fik jeg sagt, at jeg elsker Pharrell Williams?? GO GO GO!

Min søndag er gået med træning, hvor jeg løftede to kilo tungere end jeg plejer. Yes! Og så har jeg set de første tre afsnit af Hannibal. Første afsnit har jeg set to gange tidligere, den var lidt svær, at forstå. Men jeg er blevet ret hooked og glæder mig til næste afsnit. Ser I den også? Det er jo lidt noget andet end mit elskede Skins, Beverly og Gossip Girl. Hehehe. Jeg tror, at vi skal have noget chicago roast-tamtam i aften. Mr. M craver det i hvert fald. I får lige et billede af mit forårsoutfit i dag. Jeg overvejede om det skulle være i dag, der kom face på... men mit hår har endnu én af de dage, hvor det ikke ved om det skal være glat eller krøllet. Så det er lidt 50/50, og det ser simpelthen bare så skørt ud.

Jakken er fra London og selvfølgelig er den vintage, t-shirt fra Stine Goya, nederdel fra Weekday og adidas gazelle. Jeg beklager kvalitet og motiv, men et eller andet skulle der altså ske i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar