21. apr. 2013

Update!

En lille, hurtigt update på dette indlæg om mad og tanker. Jeg har i halvanden uge nu, spist efter samme principper som før, bare mere moderat og mere velovervejet. Hvad og hvor meget, jeg præcis propper i munden.

Det går piss' hamrende godt. Sukkertrangen er helt væk. Det var den i øvrigt også 95 % af tiden før, da min kost ikke er meget anderledes end før. Jeg har aldrig ondt i hovedet eller føler mig oppustet, hvilket er mega plus! 

Desuden har jeg på en uge tabt mig ca. 1 cm på hele kroppen og jeg har fået en talje! Jeg har nemlig tabt mig 6 cm i taljen. Det ser helt vildt ud og jeg fortryder lidt, at jeg ikke fik taget nogle før-billeder. Jeg glæder mig så meget til at skulle måles i næste uge og forhåbentligt følge den gode stime. Udover, at notere dét jeg spiser og udregne kcal, kulhydrat-, protein- og fedtindtag, træner jeg. Jeg træner ikke mere end jeg gjorde før, men måske med lidt mere fokus på, at have mere vægt på.

Med lidt bitterhed har jeg erfaret, at jeg skal have lidt flere fiber i min kost, men det er også den eneste tilføjelse. 

Jeg har en veninde, som brokkede sig over hendes roommate. Hendes roommate går nemlig meget op i kost, proteinpulver og træning. "Hun er helt besat og så er det ikke cool mere" sagde min veninde. Jeg måtte indskyde, at man altså er nødt til, at blive besat af kost og træning for, at der skal være synlige resultater. Hvis jeg ikke går op i min træning og egentligt ikke kan lide det jeg laver, så kommer jeg jo ikke af sted. Jeg er sikker på, at min veninde, ville blive sindsyg, hvis hun tilbragte en uge (måske bare én dag) med mig så :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar