30. apr. 2013

Who the fuck is...

 
 Jeg kan godt forstå, hvorfor folk bliver bidt af Instagram. Selvom jeg er et år bagud, bruger jeg også min profil flittigt. Det er da vildt hyggeligt og for mig går der en sport i dét at få likes. Den seneste uge på Instagram har jeg delt verdens sejeste bil. Morgenmaden er det samme hver morgen. To skiver bacon, to æg og skyr/græsk yoghurt m. blåbær og havregryn. Mums. Jeg har set Paradise hotel og frygter at sæsonen snart er slut. Hvad skal jeg så se?
Jeg har været oppe og træne og løftet store vægte. Fået nye, søde kattesko. Og lørdag aften drak jeg hjemmelavet proteinshakes med sødt selskab og lana-pigen. Det samme søde selskab, nemlig min bff, hev øllerne frem. Senere blev denne fiat500 spottet i virkelig dårlig parkering på Istedgade. Whaaaat the fuuuuck. Hjemmelavet kyllenuggets, som I har set.
Stegt flæsk med oste-persillesauce, søde kartofler og salat. Mums. Kærestedate søndag aften, hvor vi hev cyklerne frem og tog i biffeliffen for at se Nordvest. Den var overraskende god faktisk. Og som de eneste i biffeliffen, kunne vi godt lide slutningen. Lækker Vans cap, som kom med Asos pakken. Tak søde postmand! Trapperne op til mit fitnessworld og cool denimjakke.

Når I læser dette indlæg er jeg på et leaderships-kursus. Jeg håber, at der er god mad! SES GIRLS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar