5. nov. 2013

eksamen er overstået

Jeg var til eksamen i dag. Skriftlig eksamen. Der er aldrig nogen i historien som har dumpet den eksamen. Men som alle andre, frygtede vi alle sammen at det gik så forfærdeligt. Men hånden på hjertet, så bliver jeg altså overrasket, hvis jeg ikke består den. Jeg syntes, at jeg havde fat i nogle gode pointer og brugte en masse fine ord. Efter eksamen tog vi ned på den lokale i Hillerød. Fantastisk brunt sted og kolde øl - what's not to like?
Udover at jeg siden den fantastisk Burhan koncert har været syg. Sved vs. frost, dræbende hoste, snotforkølet og feber. Jeg var på arbejde til klokken 01 i går aftes, og selvom jeg ihærdigt forsøgte, at få kollegaer ind og tage de sidste fire timer af min vagt, lykkedes det ikke. Det var ikke just godt for feber-Helle her. Direkte hjem i seng med en ingefær-mynte-the. Bvadr! Så i morges, før fanden fik sko på, stod jeg op. Feber, hoste og nu også menstruationssmerter. Efter de to eksamen-er-overstået øl og 45 minutter i toget glædede jeg mig til at komme hjem i seng. Jeg håbede, at Mr. M havde købt lidt chokolade og var klar til at nusse om mig, men han var i gang med en lur og "please, ta' en smertestillende" var hans svar til mit ynk. Jeg bliver så ynkelig når jeg er syg. Har man måske ikke også lov til at være rocker ynkelig og have selvmedlidenhed på størrelse med Danmark, bare en gang imellem?
Så nu vil jeg ligge under dynen og håbe på at der lander noget chokolade i min favn, imens jeg ser min nye guilty pleasure; pretty little liars.

1 kommentar:

  1. Det er da Mr M der har smittet dig! så kunne han godt lige løbe nogle ærinder for dig ;)

    SvarSlet