28. nov. 2013

OK!

Jeg er en motherfucking dårlig blogger. Hvis man overhovedet kan kalde mig en blogger. To af mine veninder er stoppet med at klikke ind, fordi de synes det er kedeligt. Hvis min veninder stopper, hvorfor skulle andre så ikke gøre det? Verden er jo af lave.

Det er ikke engang fordi jeg har for travlt til at blogge. Jeg bruger flittigt instagram og snapchat. Jeg har vel bare så lidt at fortælle, at man ikke engang kan finde overskrift til teksten... Og random billeder fra internettet er vel også liiiidt kedeligt.

Anyways, i dag gik snakken i kantinen om alt fra sanselig gangbang til paleo-burgere hos svenske Max til snapchat, som jo er det nye. De andre studier må jo synes, at vi er tosset, når deres snak ikke bliver frækkere end brugen af vitamin-tilskud.

Jeg har fået en pakkekalender af julemanden (og verdens bedste mor!), en pakke hver dag. Sådan har det været ligeså lang tilbage som jeg kan huske. Det er så hyggeligt. Jo ældre jeg bliver (OK, når man siger dét, lyder man altså pænt gammel), får jeg mere julestemningen indenbords. Jeg glæder mig faktisk til december, hvor man kan tillade sig at jule.

NÅ! nu skal jeg over til en veninde med en jakke og et par bukser. Bagefter skal jeg mødes med nogle piger fra studiet og så skal vi se standup.

Men jeg lever altså endnu! Her er et billede af Terry Richardson og Caroline Brasch, som har Freya Dalsjø tøj på. Woop.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar