6. jan. 2014

er jeg cool nok til woodwood

Man har boet under en sten, hvis man ikke har bemærket hele woodwood vs. x-faktor debatten. Jeg synes det er noget fis.
Som sådan kan jeg godt forstå Karlwoodwood, men burde han ikke have spekuleret over netop dét med lukkede kredse inden bloggerpigerne og deres 15-årige læsere og hipsterdrengene fra 2.g formidlede deres tøj. Måske inden man kunne købe mærket alle steder. Måske burde man ikke trykke så mange eksemplarer af hvert design. Gør det lidt mere eksklusivt, du ve'. - ooooog mister Karl ikke lidt streetcred', når han afslører for hele Danmark, at han ser X-faktor fredag aften i stedet for at stå på Sunday og se fab ud.

Derudover synes jeg, at Lina Rafn skulle få sig et par nosser. "Jeg har fuld forståelse for, at Wood Wood ikke vil associeres med et brand så kommercielt som 'X Factor'. Wood Wood er for en lukket kreds af feinschmeckere, og jeg tænkte mig helt ærligt ikke om, da jeg valgte at tage kasketten på til optagelserne" - øøøøh, må jeg få den igen?

To ting; Et: hun kan godt forstå, at woodwood ikke ville associeres med noget så kommercielt som 'X factor' - som hun selv er vært på... Hvor er stoltheden over sit arbejde, eller skal det bare overstås så endnu en DR-million kan trille ind på kontoen.
To: Hvor er DR? Burde de ikke se den udtalelse som en fornærmelse. Det er deres projekt, deres lille seer-baby. De skal skabe noget som kan samle Danmark, og om man er vil det eller ej, er det da (udover 'vild med dans-Allan') noget som kan få samtalerne igang på tværs af landet.

Kunne det tænkes, at det er et PR-stunt. Først tænkte jeg, at det var et yderst dårligt et - men alligevel, woo(d)w(ood) alle de twitter-beskeder og artikler som refererer til woodwood.

Spørgsmålet er så om jeg er cool nok til alle mine woodwood ting? Buksedragten fra 2006, f.eks.? Skal jeg skjule min pung, næste gang jeg står i netto? Skal jeg vente med, at tage min hoodie på til efter jeg har lavet røræg. Må jeg have den på til/fra træning, og nogle gange gå svedig igennem netto med WW på brystet.


PS: trunten som jeg skrev om i går, viste sig faktisk at være delvist mig selv. Da jeg fumlede med mit betalingskort og ordretiden blev for lang, blev ordren reserveret til mig. Jeg ved ikke, hvor jeg ville kunne se det, men den besked fik jeg da butikken kontaktede mig i går aftes. Snak lige om god service (eller ivrig sælger?) - anyways, jeg er super lykkelig og min søndag aften var reddet. Jeg fik annullerede den anden ordre og alles gute.

2 kommentarer:

  1. Jeg har måske lidt boet under en sten, for jeg hørte først om det i morges i Go' Morgen Danmark, hvor de viste en tweet fra Hr. Woodwood.. Ham og Lina havde talt sammen her til formiddag, og alt er godt igen-ish.
    Jeg er helt enig i dine pointer! Og så er jeg irriteret på medierne over, at en så åndssvag sag får så meget dækning. Meeeen det er selvfølgelig klart, at TV2 morer sig over den ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at I de er venner igen. Ja, jeg er helt enig. Det er virkelig fyldt absurd meget i medierne, mere end hvad godt er. For i bund og grund synes jeg, at det var ret irrelevant. Første artikel jeg læser, tænkte jeg jo bare 'nå ja' til - det var først da det vrimlede med artikler og tweets, at det egentligt irriterede mig :)

      Slet