1. jan. 2014

Sådan her så det ud for præcis et år siden

2013 bliver året hvor jeg:

... Bliver bedre til at rydde op og gøre rent Det er ikke helt sket....
... Spiller flere brætspil og puslespil. Yay! Men stadig ikke nok
... Brokker mig mindre og bliver bedre til at tænke positiv Ja, det lykkedes. Men lidt brok er også godt
... Bliver god til at bruge mit kamera og alle dets funktioner Jeg solgte det i stedet...
... Træner min. 5 gange i ugen I det første halvdel af året....
... Anskaffer mig et nyt job Blev forfremmet i stedet, måske 2014 skaffer mig et nyt job
... Bliver bedre til at lave mad Jeg har i hvert fald eksperimenterede en del med det
... Tager til Tunesien og mindst ét andet land mere. Tæller jylland??
... Kysser endnu mere med Mr. M. - 24/7 helst Ja tak
... Bliver bedre til at lave små hyggelige aftaler med mine venner I perioder. Det er nok mere druk end middag...
 ... Bliver bedre til at svare på sms'er og opkald Yes!
... Inviterer til venne-middage med god mad og rødvin Tjaaa, et par gange
... Får langt, flot hår! Fik kasserolle, platinblondt hår i stedet for tungt og sort.
... Tager på flere dates med Mr. M! Vi var været liiiidt gode, ja.
... Bliver bedre til at spare op til flot tøj Jeg hopper stadig i med begge ben når Asos holder udsalg, i stedet for at købe den fantastiske Goya kjole jeg vil have
... Finder ud af om jeg er på den rigtige uddannelse Det må man sige, at jeg gjorde. Jeg droppede ud og blev efter lang ventetid optaget på mit drømmestudie, som også i praksis er mit drømmestudie.
... Vinder i lotto og kan betale min andelslejlighed kontant Ikke engang én krone i juleskrab
... Stopper helt med at ryge (ja, også i eksamensperioden og til festerne...) Desværre...
... Får ordnet de sidste ting i lejligheden, såsom hylder op, knager op, udskiftet mine lysstofrør, ect. Haha, pinligt, at jeg lige har nævnt lysstofrør. Der mangler jeg to nu! Og få udskiftet en hylde i køkkenet.
... Går til flere koncerter Især Burhan koncerter. Tjek
... Finder et nyt sted, at gå i byen. (Nu hvor jeg altid brokker mig over folk som går i byen i indre by og kødbyen...) Næææhhh, eller jo. Nyt yndlingsværtshus her på VB, men mangler stadig et nyt dansested
... Får lavet min tatovering færdig og får minimum to mere lavet Tamt år... Min tatovering er færdig, men jeg har kun tilføjet én til samlingen. Har dog planelagt de næste tre.
... Bliver bedre til at ringe til mine bedsteforældre og mine forældre, for at sludre. Tjaaa, i perioder :)

Generelt har hverken kost eller træning spillet for mig i år. Jeg har haft en forfærdelig yoyo vægt og i skrivende stund, skal jeg vist ikke være bange for at fryse. Men men men, jeg har fået købt en masse lækkert træningsudstyr og har læst en masse om motivation, lyst og lytte til kroppen. Min krop skriger efter ny og bedre energi. Jeg er hamrende klar. Jeg tror, at jeg vil starte med at træne hjemme fem gange om ugen, og langsomt starte op i fitness centeret igen. Det bliver noget værre juks ellers.

Men! Jeg har haft et virkelig godt år. En masse nye venskaber med meget inspirerende mennesker. Gode oplevelser, lækkert mad, gode grin - jeg har virkelig nydt dette år og glæder mig til mere af den slags, f.eks. skal jeg på en kærlighedscruise med Mr. M (Yes, jeg er i midten af tyverne - det er OK!), til Miley koncert, tatoveres, bestå en anatomi eksamen, praktik og forhåbentligt så meget mere.

1 kommentar:

  1. jeg elsker at man altid sidder og laver over motiverende og positive nytårsfortsæt, og så d. 1/1(kl 01/01) bliver man så ramt af verden. "Nååå bliver man ikke uddelt en personlig træner og en million kroner her i starten af året? jamen så...streger jeg da lige et par ting ud igen med shame..."

    Mit eneste nytårsfortsæt er at spille mere playstation :D <3

    SvarSlet