3. jan. 2014

peptalker mig selv

Ligesom alle andre vil jeg også starte det nye år ud med, at blive fit (igen). Jeg har efterhånden købt legetøj nok til et helt fitness center, så der er ingen undskyldninger. Jeg træner primært med min 16 kg. kettlebell. Squat, Russian twist, swing og hvad de nu ellers hedder. Mit personlige mål må være, at lave pull ups på min pull up bar inden februar...
 En halv time til en time hver dag, eksklusiv en månedlig challenge. Januar er vel nødt til at være den famøse squat challenge - så er den overstået i første omgang. Den som kørte hele blogland, instaland og facebook rundt, men som jeg endnu ikke har fuldført 100 %.





4 kommentarer:

  1. Sejt nok at du kan træne hjemme, og holde det. Det ville aldrig fungere for mig, når sofaen er liiige dér. Mht dine pull-ups, så fik jeg et tip af min lillebror. start med at sænke dig fra barren. Det er en god måde at træne sig op, hvis man ikke kan løfte sig selv (hvilket jeg ikke kunne inden) :)

    SvarSlet
  2. You can do it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  3. SEJT! U CAN DO IT!!!!!

    SvarSlet