23. sep. 2012

Kold søndag!


Det er jo pissekoldt. Hvad sker der for det, plejer det at være så koldt i september? Nå, men Mr. M ser bold, så jeg er egentligt på vej ned i Fitness World - de der guldkorn skal helst ikke falde alt for godt til! (+ FW er sjovere end de små 100 siders pensum der skal læses)
På sådan en kold søndag som i dag, elsker jeg at rende rundt i noget vamset og meget gerne lag-på-lag. Derfor ønsker jeg mig alle disse her! Så ville min søndag være meget perfekt.



1. Comme des Garçons 2. Carin Wester. 3. HM. 4. Gina Tricot. 5. HM. 6. Acne. 7. Wood Wood. 8. River Island. 9. Topshop. 10. Stine Goya. 11. Carin Wester. 12. Asos. 13. River Island. 14. Topshop. 15. HM. 16. Peter Jensen. 17. River Island. 18. Issue 1.3.

P.s. jeg beklager billedets lidt skøre størrelse - jeg skal nok blive god til det der med HTML og billeder en dag!

Ciao! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar