23. sep. 2012

Mig, mig, mig, mig, mig!


Jeg har altid lært, at det er uhøfligt ikke at præsentere sig selv. Så det må jeg hellere få gjort.

Jeg er 24 år, bosat på Vesterbro. Hvis livsnyder var et erhverv ville jeg være det på fudltid. Jeg er lidt en fattigrøv med Peter Pan-syndrom. Jeg er et B-menneske, så det vil noget! Jeg vil til enhver tid hellere ligge under den varme dyne og sove lidt længere. Dét der med at formulere sig og bruge ordsprog, er jeg elendig til. Jeg tror på spøgelser og er sikker på at der er noget mellem himmel og jord - nogle gange ville jeg ønske at jeg havde overnaturlige kræfter ligesom på TV, men det har jeg ikke og jeg ville nok også være bange, hvis jeg havde. Jeg har ikke én eneste rytme i kroppen, så i byen finder man mig siddende ved baren og ikke på dansegulvet. Jeg kan skifte tøj op til flere gange om dagen og er ikke stor fan af sko (udover mine trofaste adidas sneaks). Med hensyn til sneaks, så holder jeg mig til adidas. Jeg har en meget bred musiksmag, men takker aldrig nej til Nik & Jay eller Burhan G. Offentligt transport bruger jeg kun hvis jeg skal til Jylland, ellers hader jeg det. Min kæreste (Mr. M) synes, at jeg kan være meget dum og irriterende - nogle gange kun dum, men aldrig kun irriterende. Men for det meste synes han heldigvis at jeg er sød og meget sjov!

Bum. Det var vist nok for i aften.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar