25. sep. 2012

Shitty kitty!

2 timer i skole + 5 timer på café = god arbejdsfordeling. I guder, min stramme pengepung kan altså ikke klare at se, at der fra i morgen er tre dages Won Hundrede lagersalg her på V-bronx, med nye varer hver dag. Jeg må finde nogle sjove gratis ting, som tager al min tid og opmærksomhed. Eller simpelthen overbevise mig selv om, at jeg ikke mangler nye klæder i min tøjsamling og slet ikke behøver at tage derned bare for liiiige at kigge. Shitty kitty!

Min træningspartner har meldt afbud i aften. Jeg må tage af sted selv - snart iført denne lækre sag:
                 
Man bliver jo ikke fit af at sidde og læse om træning. Det må være dagens vise ord.




2 kommentarer:

  1. hvor får man sådan en fin sag fra?

    SvarSlet
  2. Den får man lige her: http://www.stadium.dk/mode/dametoj/toppe-tanktoppe/140276/adidas-w-adi-tee-aop :) Jeg tror det bliver sjovere at træne iført den!

    SvarSlet