29. dec. 2012

29.12.2012

Der har været uforskammet stille herinde, de sidste par dage. Men stikket blev åbenbart trukket ud i Juleland. Jeg er langt om længe hjemme igen, og smukke København stod klar til at modtage mig. Hånd i hånd gik vi igennem Vesterbro og hjem til mig. Det har været en ganske god jul, med alt hvad det indebærer. Mad, slik og gaver til op over begge ører. Jeg synes også allerede, at man kan se det på maven, så må hellere komme ned og træne i morgen efter arbejde. Ja, jeg har været på nattearbejde i går nat og skal igen i nat. Så jeg når ikke, at få en sidste skid på inden det nye år.
Her er juletræet vi dansede om juleaften, og fede katten som er udmattede. Hvis nogen af jer nåede at læse mit indlæg om verdens dårligste gave, som jeg fik fra Mr. M, så synes I nok at dette er lidt sjovt. Juleaften, som den allersidste gave, fik jeg denne smukke, smukke, smukke paliet-sag - fra Mr. M. Se hvor jeg smiler! Jeg blev helt flov over min gave-reaktion og var meget overrasket over, at han havde taget røven på mig. Jeg har før blogget om netop denne trøje, og synes den er så gudesmuk. Glæden var kort, da jeg hurtigt kunne se at kvaliteten ikke var god, eftersom palietterne faldt af, næsten ved at man kigger på den. Så den ryger desværre retur. Men suk. Se lige hvor skøn den er!!!

Derudover fik jeg et lille fint, rødt kamera. Så jeg lover nu, at min gammel telefon ikke skal dele flere billeder med denne blog. Der kommer bedre kvalitet på dét. Nu skal jeg eksperimentere lidt med nogen hjemmelavet chips og så forberede mig mentalt på endnu en nat på arbejdet. Det gøres bedst med dårligt tv og dyne. God weekend, piger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar