31. dec. 2012

Lige nu...

Min nytårsfrokost bestod af fyldt peberfrugt. Elegant, hva? Mit outfit var meget chillaxed og bærer præg af at dagen udelukkende består af afslapning og mange timers arbejde. På mig har jeg min gode gamle Carin Wester strik, som jeg lykkeligt finder frem hver vinter. Stine Goyaen i sølv, mine sorte (og efterhånden... to år gamle) 5 unit jeans og mine sorte gazelle. Jeg er efterhånden så gammel (!!!) at jeg synes nytårsaften er overvurderet, og det gør mig ikke noget at skulle på arbejde. Havde jeg haft fri, ville jeg alligevel have været hjemme og nydt noget lækkert mad og lidt champagne - eller måske taget til Berlin? Det kan man jo heldigvis altid gøre, uden at have nogen anledning :)
Jeg er spændt på at høre, hvad I skal have at spise og hvilket outfit I ender med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar