16. dec. 2012

LBD

Der findes utallige guides for hvordan man finder dén perfekte sorte kjole, som ens garderobe skal indholde mindst én af. Jeg har en ældre Gestuz kjole, som er et godt bud på den perfekte LBD. Desværre er den næsten slidt i stykker, så jeg er lidt på udkig efter en ny. Den perfekte LBD skal kunne redde en fra enhver tøjkrise, selv når man har/skal spist(e) meget! Den skal vel også helst kunne bruges til alle lejligheder. Jeg har endnu ikke fundet den perfekte, men har fundet nogle fine kjoler. Dette fungerer bestemt ikke som en guide til den perfekte sorte kjole, da mange af dem ikke helt opfylder kriterierne. Det er nok nærmere bare en kollage med flotte sorte kjoler som tema - og flotte sorte kjoler, som jeg meget gerne vil eje. Især 4, 5, 10, 13, 16 + 17 hjemsøger mine drømme. Er der nogen som lokker jer lidt? (og ja, jeg ved også godt, at nr. 17 er en jakke - men den kom med som bonus, da den er - suk - den perfekte sorte jakke!)

I kender det efterhånden. Tryk på mærket og I kommer direkte til shoppen.

1 kommentar:

  1. Wow for en masse lækre kjoler du lige har samlet dér, jeg vil eje op til flere af dem! :)

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.dk

    SvarSlet