21. dec. 2012

Juleland.

Jeg trives i Jylland og er ikke død af kedsomhed endnu. Min mor og jeg stod tidligt op i morges for at ordne nogle ting på hendes arbejde, hvorefter vi tog i genbrugsen. Det er sjovt så meget billigere det er i Jylland end i København. Jeg blev belønnet for mit hårde arbejde med en kort pelset jakke. Jeg ligner lidt en badass motherfucker i den. Jeg skal nok lige sørge for at få et billede af den. Jeg har selv købt en ting fra min ønskeseddel, da min mor afslørede at jeg i hvert fald ikke fik det af nogen i familien, da hun syntes den er grim. I morgen skal jeg hygge med min mormor og morfar, drikke en god bodega øl med min bedste veninde og i biografen med mama og papa. Det er slet, slet ikke så tosset. P.s. Er jordens undergang i aften en god undskyldning for at spise vold meget juleslik? ...altsåååå, bare i aften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar