5. dec. 2012

Du er ikke nede med de fede, hvis du ikke vidste, at kool er med K

Da jeg var lille, var Danny's jul min yndlingsjulesang. Alt hans musik var mit yndlingsmusik. Hvis jeg var gammel nok, tror jeg faktisk, at jeg var forelsket i Danny K.

Så blev jeg teenager og fik "Let love be love"-samlingen. Da blev titelsangen hurtigt min yndlingssang. Jeg forstår ikke, hvad jeg tænkte, da jeg smed den CD væk...


Så udgav mine store idoler, Destiny's chils, et - undskyld sproget - motherfucker svedigt jule album. Jeg kunne høre albummet hele året rundt.


Jeg er ikke stolt af det, men nu får jeg lidt kuldegysninger ved at høre disse:



Hvilke julesange foretrækker I? Har jeg glemt nogle vigtige? Del det nede i kommentarfeltet!

1 kommentar:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI
    WHAM!

    SvarSlet