30. dec. 2012

We know no pain tonight

Jajaja, jeg havde netop lige lovet, at der ikke ville komme flere billeder i skod kvalitet. Men lige pludseligt var der ikke strøm på nogen af mine kameraer. Det er lige dét der med, at huske, at lade kameraet op. Anyways, da jeg fik fri fra jobbi i morges tog jeg ned og handlede. Ulempen ved at have været en uge i Jylland er, at køleskabet er HELT tomt når man kommer hjem igen. Nu er det fyldt op igen og jeg er glad. Det her er de ting som jeg altid har i mit lille bette køleskab. Æg, advokado, persille, peberfrugter, bacon, kylle, oksekød, broccoli, spinat, rødløg og hvidløg - så er jeg helt tilfreds
Dette er et planlagt indlæg, så i skrivende stund (kl. 9.37) ligger jeg faktisk og kigger på tv på computeren. Noget jeg kan falde i søvn til. Helt tilfældigt endte jeg ved en Medina-dokumentar (eller hvad man nu skal kalde det...). Jeg har aldrig været den helt store Medina-tilhænger, og slet ikke efter at jeg læste hendes bog, hvor jeg syntes hun var meget "fuck", "fuck, "fuck" hele tiden. Men efter at have set denne dokumentar, bliver man altså lige mindet om, at man ikke kan danne sig et indtryk af en person ud fra hvad man har læst og/eller hørt. I denne video, hvor hun tilbringer to dage med Felix, virker hun så sød, omsorgsfuld og ærlig. Det var helt rart, at se. Og bestemt ikke sove-materiale... Det er store ord her tidlig morgen efter ni timers arbejde. Nu skal jeg finde noget dårligt tv som ER sove materiale. Ciao!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar