11. maj 2013

19 dage

Da jeg i marts var i Tunesien, startede jeg en køleskabsmagnet-samling over byer hvor jeg har været. Ved hjælp af venner er den nu oppe på hele fire stykker!! Haha. Tunesien, London, Berlin og nu også København. Jeg håber på, at jeg over sommerne får en eller to mere til samlingen, for som status er pt. mangler jeg faktisk ikke nogen... Man kan vel ikke kalde det super berejst, hva'?
Jeg er inde i en rigtig god træningsrytme, både hold og alene. Det er også med stor variation, alt fra pilates til thai bo til lidt mere styrke. Det er lækkert, og jeg kan mærke og se en kæmpe forskel på min krop. Skønno!
Onsdag aften inviterede jeg min reserve-mand på date. Vi fik lækkert mad og tog så i Betty Nansens Teateret. Der kører nemlig et stykke for tiden som hedder "Sig noget!". Det er helt almindelige mennesker, som står på scenen. De fortæller og synger om dét, at have mistet en person og hvad siger man til folk, som har mistet en person? Der var både latter og tårer. Fantastisk stykke og utrolig vigtig emne. Hvis I kan nå det, synes jeg, at I skal skynde jer ind og se det. Billetter kan bestilles lige her, og det er ganske gratis: http://www.contact.dk/generelt/billetbestilling.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar