11. maj 2013

¤¤ Aussie ¤¤

I sidste uge var jeg inviteret til fernisering. Aussie holdte fernisering for nogle billeder, som et par blogger-tøser har taget. Der var live-kunst, snacks i form af rejer, nuggets og noget som smagte af frikadelle i dej. Mums. Der var Heineken og pagne, og goodiebags. Jeg er stor fan af gratis ting, så min veninde og jeg stod ved bordet med forsyninger. Andre mennesker går som regel op og tager en ting og går videre igen. Vi blev hængende ved godterne.
Vi blev ret fulde i pange og øllerpops, så vi endte på Sommersted og videre på Simpel V. Jeg elsker Vesterbro og jeg elsker, at drikke øl på Vesterbro. Der er tilpas mange freaks, og sådan nogen mødte vi selvfølgelig også den aften. Bl.a. en super kendt DJ, han er desværre kun kendt alle andre steder end i Danmark - hvor hans datter bor. Han kunne lære mig, at være super DJ på 8 timer + han kunne skaffe Roskilde billetter til os alle, Helt sikkarrrth!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar