13. maj 2013

fødselsdagsgave, fra mig til mig

Min fødselsdag lurer lige rundt om hjørnet. Jeg elsker fødselsdag og glæder mig flere måneder op til. Gaver, kage, godt vejr og godt humør. Whats not to like? Men jeg er sindsygt dårlig til den spændning op til... Min ønskeseddel er som regel lang, da jeg opdaterer den flere gange om året. Desværre er jeg dårlig til at ønske mig ting, uden at købe dem selv først. Men i år må jeg kun give mig selv én gave - og den er hermed købt. Burhan G billet til d. 2. nov i Vega. Fuck om jeg skal stå der selv, jeg skal se ham igen, igen, igen, igen, igen. Næst efter min dejlige Mr. M, så er Burgan G min drømmemand. Selvfølgelig skal jeg se ham. Det er jo ren vandskade i trussen.

Mums, hva' piger? Dette billede havde jeg som stor plakat, hængende over min seng. Men under flytningen sidste år forsvandt billedet. Det er udsolgt nu, så mit hjerte bløder lidt. Har du et liggende som du gerne vil af med? JA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar