22. maj 2013

Jeg elsker punktform

Hej hej derude. Er der stadig nogen bag skærmen? Jeg ved, at der sidder to trofaste piger og klikker forbi her. Så jeg laver lige et indlæg til dem.

Der er faktisk sket en del store ændringer siden sidste, dem vil jeg remse op. Skal jeg tage det i punktform? Ja! 

  • DANMARK vandt MELODI GRAND PRIXET!! Det er nu tre dage siden og min stemme er stadig hæs. Jeg er helt vildt glad! Det er tretten år siden sidst og jeg troede ikke, at vi havde en chance. Jeg var glad for en top tre. Whuuut! Jeg dansede natten lang på Cosy til melodi grand prix. Er der nogen som elsker MGP, så er det jo bøsserne. I samme forbindelse mødte jeg min yndlings paradise deltager; Nick fra sæson 4 <3 <3 <3.
  • PARADISE hotel er slut. Nicholas vandt pengene og titlen. Jeg er meget glad og tilfreds.
  • JEG er blevet Blondine. Det har jeg aldrig været før. Højst et par blonde striber i anledningen af konfirmationen. Det er ret vildt. I en uge har det været lidt lyse-orange (andre kalder det tiz-gul) på toppen, men i går fik det lige endnu en farvning. Nu er det næsten helt hvidt, og jeg er fan! Jeg glæder mig dog til at der kommer lidt længde på toppen. Så jeg ikke ligner det tredje medlem af dette ægteskab:
  • JEG er blevet en drop-out. I sidste uge droppede jeg ud af studiet. Jeg har ikke haft interessen for dét studie siden starten af første semester. Jeg har ikke haft nogen form for motivation for, at komme der. Jeg synes heller ikke, at studiet lever op til deres egen beskrivelse. Dråben blev den meget pludselige ændring i eksamen. I det ene fag har underviseren været ligeså fraværende som mig, måske ikke fysisk. Ingen på holdet ved, hvad den eksamensopgave skal indeholde. Hvilke rammer og forventninger der er. Så med en pludselig mundtlig-del af dén eksamen, blev det for meget. Det føles så pokkers inkompetent det hele, jeg ville blive overrasket, hvis de selv kunne se en sammenhæng mellem det vi bliver undervist i og det som vi rent faktisk skal kunne. Desuden synes jeg, at det hele var for langtrukket og så drømmer jeg altså bare ikke om at blive bibliotekar, som det udelukkende handler om (igen; de lever ikke op til den beskrivelse de selv har givet). Det er også spild på SU og min tid! Jeg har fået det meget bedre i maven og meget mere ro i hovedet ved, at droppe ud. Det er det rigtige!
  • NY plan for mit liv:
               - Hvis jeg kommer ind på psykomotorik, skal jeg kun arbejde fuldtid til august. Yay!! Og så bliver jeg virkelig et lykkeligt menneske
              - Hvis jeg ikke kommer ind på psykomotorik, bliver jeg ulykkelig. Så skal jeg have fundet et andet fuldtidsjob og knokle (endnu) et fucking år, inden jeg kan komme videre med mit liv. Det er så pisse frustrende
  • LIGE nu er jeg lidt fucked. Jeg får ikke SU for juni-måned og har ikke arbejdet fuldtid. Så juni bliver stram. Stram som i; ingen penge på kontoen. Juhuu, hvor jeg piss' hamrende glæder mig. Måske det resulterer i rygestop og anoreksi? (sådan noget må man vist ikke joke med, må man?) Heldigvis er jobbet mere glad for mig, end jeg er for det, så jeg har fået en masse vagter allerede. Min over-overchef jublede da han hørte, at jeg kom tilbage som fuldtid.
  • MR.M  er kommet hjem efter, at have været Jylland i over 14 fucking dage!! Det er altså fucking lang tid!
  • MIN mors fødselsdag er om to dag og jeg er inviteret til kage og hygge. I Jylland. Det kan jeg desværre ikke. Både på grund af arbejde, men også fordi jeg i princippet 'mister' penge ved, ikke at arbejde. Giver det mening? Jeg håber ikke, at det bliver en besættelse i stedet for min træning...
  • TRÆNINGEN går sindsygt godt forresten. Jeg bodyfitter den ca. to gange om ugen, minimum en times pilates og minimum en times yoga. Jeg har en fast times thai-bo om torsdagen og resten af tiden går med maskinerne og vægtene. Det ku' ikke være bedre.
  • MIN egen fødselsdag er også lige på trapperne. Jeg har helt sikkert ikke penge til kage og øller, så må nok prioritere. Det bliver højst sandsynligt øllerne der vinder. Samme dag er der distortion her på Vesterbro - jeg glæder mig. Om lørdagen holder min veninde en kæmpe fødselsdagsfest, så der kan jeg måske spise dén kage, jeg kommer til at mangle på min egen dag. Og den efterfølgende søndag er der arbejdsdag i min andelsforening, bagefter spille Ane Trolle ude på Nemoland. DET.SKAL.JEG.SE!! Ps. Det er gratis!
  • WEEKENDEN efter skulle jeg egentligt have været en tur til Århus, til en gymnasie-venindes fødselsdag. Men jeg tror ærligt talt ikke, at der er klejne nok til en weekendstur til Jylland + mad, øl og så videre. Jeg må hellere se at få meldt afbud... Jeg føler mig som en skod veninde, men jeg er sikker på, at hun godt kan forstå det.

    Jeg er ikke sikker på, at jeg kan finde på mere i denne omgang - jeg er heller ikke sikker på, at I gider at læse mere. Billedet er forresten taget, da jeg så "Homolesbians" på DR3. Jeg skal edderperkme have noget for mine liscens penge, nu hvor jeg er pisse fattig. Så jeg sluger det ene program i mig efter det andet.
    Nu skal jeg ned og træne inden den står på arbejde. Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar