27. aug. 2013

Dårligt TV

Jeg var hjemme hos en veninde forleden. TV3 kørte i baggrunden, og vores lange samtaler om verdenssituationen gik helt i stå, da nedenstående poppede op på skærmen.

Hvad fanden er det for et skod program? Når selv Adam Duvå Hall ikke kan redde et program, er det virkelig dårligt.

For dem som ikke er med på, hvad det er for et program, handler det om udspring. Kendte (mere eller mindre) skal to og to dyste imod hinanden. Der sidder tre dommere, som skal give point for springet. Jeg er ikke meget for de her programmer, hvor kendte mennesker skal være med. Vild med dans, Middag hos.. og nu dette.  Programmer som udelukkende går ud på at kendte hyper andre kendte. Tro mig, jeg elsker dårligt TV som Paradise, DUM, Singleliv, seks på date, og så videre i den dur, men det her når jo ikke engang Amalie til sokkeholderne.

De medvirkende er: Model Oliver Bjerrehuus, Skuespiller Joachim Knop, Håndboldspiller Josephine Touray, Håndboldspiller Christina Krogshede, Vild med Dans-stjerne Claudia Rex, Vild med Dans-stjerne Karina Frimodt, Bokser Patrick Nielsen, Racerkører Casper Elgaard, Sangerinde Kat Stephie, Sanger Tim Schou, Komtesse Josephine af Rosenborg, Skuespiller Carla Mickelborg, Komiker Amin Jensen, Komiker og foredragsholder Anders Bircow og Jonas og Morten fra Tattoo Salonen.

Over halvdelen af de medvirkende kender jeg ikke. De resterende er altså ikke nogle som jeg vil definere som kendte danskere. Altså Oliver B og Joachim Knop, er deres kendis-tid ikke ovre? Tim Schou kender man vel kun fra MGP for et par siden? Og Patrick Nielsen... come on, først Paradis Hotel og så det her? Han burde blive ved boksningen. Jonas og Morten er to virkelig usympatiske drengerøve, som er smarte i en fart, uden egentligt at have noget, at have det i. Amin og Anders er ikke engang sjove, men snart dem som er mest kendte på listen.


1 kommentar:

  1. Jeg fatter simpelthen ikke, at de har købt det program. Det var en kæmpe skandale i USA, fordi deltagerne blev ved med at blive seriøst skadede og var nødt til at droppe ud af konkurrencen...

    SvarSlet