16. aug. 2013

seven days

Shitty kitty, der har været stille herinde på le blog. Men mit ægte liv har været vildt okay!

Jeg har på den sidste uge været til lækkert Freya D show, drukket masser af pagne, været backstage, kommet for sent til show, været til efterfest, været på staden, vendt øjne af "designers" og været både glad, fuld og vred på én aften. Jeg har arbejdet og knoklet min røv ud af bukserne. Jeg har været rigtig fuld og haft tømmermænd i to dage! Jeg har spist Burger King mad og viiiirkelig nydt det. Jeg har spist rigtigt mad også. Ses med nogle gode venner. Jeg har bowlet for første gang siden min konfirmation - og så vidt jeg husker, har jeg aldrig fået et strike før nu! Jeg har drukket flere liter shots. Både klamme og gode. Jeg har spist italiensk og haft røde læber. Jeg har fået fikset min cykel - det var en dyr omgang, men super tiltrængt. Jeg har været til Culture Box open air. Jeg har drukket cola uden alkohol for første gang i lang tid. Jeg har drukket fyraftensøl og danset med bøsser. Jeg har set Chris Pedersen tre gange på en uge! Jeg har været meget flittig på instagram!

Og...

Jeg skal op kl. 04.40 i morgen. Jeg skal til Fyn og se fodbold. Måske drikke fadbamser imens. Jeg skal spille UNO og sladre med mine kollegaer. Jeg skal til Joey Moe koncert. Jeg skal have skrevet et vredt indlæg om attitude problemer og et indlæg om staden. Jeg skal have fikset det sidste på min cykel (gearet har sat sig fast i syvende. Forstil jer lige, hvor hård den er, at komme i gang med?!) Jeg skal lave lækker maddate med BFF og arbejde endnu mere.

Forresten, jeg er nr. tre på standbypladsen (i hvert fald i mandags, mon den har rykket sig siden?). Det vil sige, at hvis tre på studiet dropper ud er pladsen til september min. Deadline er fjorten dage inde i studieforløbet.
Det er OK at krydse fingre for følgende; udlandsrejser, sygdom, kærestesorger eller manglende interesse.
Det er ikke OK, at krydse fingre for følgende: død og koma.
Blandt dem som har fået pladsen selvfølgelig. Så har vi dét på plads. Så kryds jeres fingre.


4 kommentarer:

  1. Måske bare et lille kort koma?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok måske bare sådan en tre-fire dages koma

      Slet
  2. Jeg krydser!
    Det lyder virkelig som om du nyder livet lige nu :)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, bliv endelig ved med at krydse!

      Slet