3. aug. 2013

mama og papa på besøg

Min mama og papa var på besøg i København fra tirsdag til onsdag aften. Jeg elsker når mine forældre er på besøg - og det sker så sjældent, så når de er her, får den hele armen.

Fra tirsdag sen-eftermiddag til aften var vi i min lejlighed. Forretten var melon og vindruer på altanen. Bagefter lavede Mr. M lækre fyldte kyllinger omringet af serrano skinke, varm kartoffelsalat og lækker tomat-salat. Vi var alle sammen glade og mætte, og gik en god aftenstur i tivoli.
Onsdag blev brugt i Zoologisk have. Min mor og jeg elsker det sted! Og hvis I spørger min far og Mr. M, brugte vi nok liiiidt for lang tid ved diverse dyr. F.eks. isbjørnen og den brune bjørn. Mr. M vurderede desuden, at vi har et forskruet syn på de farlige dyr, når vi i kor stod og sagde "nuuuurrrrhhhh, jeg kommer og krammer dig!" til de søde små løveunger eller bløde bjørne. Som madpakke fik vi hjemmelavet pulled pork sandwich med coleslaw. Det var fucking lækkert. Dagen sluttede med is på Vesterbro torv, en kold øl på hovedbanen og en masse vinken farvel.

Jeg glæder mig allerede rigtig, rigtig meget til næste gang!

1 kommentar:

  1. Det gør vi også - tusind tak for denne gang. Vi kommer snart igen.

    SvarSlet