2. aug. 2013

Projekt glad er startet.

I går da jeg var rigtig trist, fandt jeg et gammelt gavekort til Imerco. Jeg havde helt glemt, at jeg havde det! Jeg blev glad og hev min veninde med ud.
Der var for 300,- og jeg vidste lige hvad jeg skulle have for dem. Da jeg står i butikken og damen scanner mit gavekort var der kun 54,- tilbage på det. Jeg havde ikke bare glemt, at jeg havde et gavekort - men også glemt, at jeg næsten havde tømt det. Lykken og glæden var kort, og min "gratis" gave blev pludselig dyr. Men jeg var ked af det, og man tager ikke en fin vase fra et trist menneske. Det ville være som at stjæle slik fra et barn - så jeg skulle have det med hjem.
Jeg er stadig ked af det, også selvom jeg nu har en rigtig flot vase og fik chokolademousse før aftensmaden.


1 kommentar:

  1. Ud og pluk nogle vilde blomster til din smukke vase - en smuk vase bliver endnu smukkere med blomster i og du blir (måske) glad af at plukke dem og siden nyde dem.

    SvarSlet