19. aug. 2013

Fodbold og Joey Moe

Endnu en hård weekend er overstået. Fodbold, Joey moe og hardcore druk. I Odense. Puuhhha. Fest på vejen hjem i en bus, hvor 90% sov, og ankom i Kbh ved en fire-tiden om natten. Videre på Cosy. Hvad ellers?

Følgende ting har jeg observeret til fodbold:
- fyre er absurd vilde med, at rette på deres ædle dele. Både udenpå fodboldshortsene og med hænderne nede i buksen. Op til flere af dem med hånden i deres face efterfølgende.
- jyderne er bedre til at heppe og opmuntre hinanden på banen "Jaaah! Sådan drenge!", "ej kom igen - det er godt nok!". Vi var mere: "ta' dig nu sammen Benny, din idiot!", "Knæk ham!" og "løb for helvede!". fynboerne sagde slet ikke noget
- Fodbold og øl går hånd i hånd. Man skal bunde sin øl, hvis der er mål. Uanset om det er modstandere eller eget hold.
- det er fedt at spytte på banen. Helst samtidigt med at man nulre sig i pikken.

Jeg kan ikke udelukke, at jeg skal se fodbold igen. Men det skal ikke være på TV, det er jo så meget sjovere, at være der ægte + se de andre publikums.

Verdens mest vellykket parmiddag er lige overstået. BFF og jeg <3 (plus vores vedhæng). Så lækkert. Chili con carne og pride-diskussioner. Whats not to like?

Jeg har gjort mig ét udsalgs-psyko-kup. Glæd jer (jeg ved, at I elsker teasere!)

PS: Vidste I, at man kan se instagram-profiler på nettet? Så kan I stalke mig lige her

PPS: Nu skal MR. M og jeg se Breaking Bad. Mother fucker god serie altsååårrr


Ingen kommentarer:

Send en kommentar