26. sep. 2013

overspringshandling

Taske: Ted Baker t-shirt envii  nederdel: topshop  sokker: Monki sko: topshop
Lige meget hvor interessant min læsning er, kan jeg ikke fokusere mere nu. Jeg har læst hele dagen, øvet latinske ord og øvet mig på nogle øvelser med kroppen. Men jeg kan ikke fokusere; det er så meget mere spændende at tænke på, hvad jeg skal have at spise til aftensmad, hvad de online butikker har af gode fund og dét faktum at Mr. M snart er på trapperne, gør også at jeg ikke kan læse mere nu.

Ovenstående sæt kan jeg sagtens se mig selv i. Jeg har lyst til at klikke det hele hjem. Det er det farlige ved, at shoppe på nettet. Det er så nemt, hurtigt og følelsen af at have brugt penge, er nærmest ikke-eksisterende. Åååh, det er farligt. Jeg kan mærke hvordan det sitre i fingrene. Skoene er faktisk slet ikke min stil, men Topshop kan altså et eller andet med sko. Jeg ved ikke helt hvad det er.

Er der nogen som har rabatkoder til en af de ovenstående butikker?
Edit: Monki kører med 25% indtil mandag med koden monkiaw13

Ingen kommentarer:

Send en kommentar