12. sep. 2013

Ting jeg skal have skaffet:

  • En computer. Min drømmecomputer er en mac. Men det er min bankmand uenig i - og i sidste ende har han vist ret meget at skulle sige. Jeg er ikke en særlig stor rebel når det kommer til stykket.
  • Træningsbuks, -bh og toppe. Med bevægelse hver morgen på en ni timers lang skoledag er det optimalt med en masse træningstøj. Jeg har svært ved at forestille mig at en svedig top som har ligget i en taske i otte timer, dufter godt dagen efter + mine studiebuddies godt må se lidt variation i mit træningstøj.
  • En taske som er god for ryggen, når man slæber bøger frem og tilbage hver dag. Min elskede Pine fort er desværre ikke den bedste løsning
  • En assistent. Altså en person med god ordenssans, som vil printe 100+ artikler ud og sætte dem i orden efter periode, fag og moduler.
  • En printer til min assistent
  • Trægulv på altanen
  • En ny vandhane.. jeg troede ikke, at sådan en kunne knække?
  • Fem bøger mere til modul 1... Jeg har allerede brugt over 1000 kroner på de bøger. Det må da snart være mere end rigeligt
  • En ny højre-pedal til min cykel... jeg troede heller ikke, at sådan en kunne knække? Jeg elsker cykler, også min egen, men min cykle elsker ikke mig. Jeg har i hvert fald hamrende dårlig cykelkarma. Måske jeg bare skulle anskaffe mig en ny cykel og starte forfra?
  • Et arbejde hvor man har fri minimum én dag i weekenden.

Kender I det med alle de nødvendige, kedelige praktiske ting, man skal have. Det er så mega surt, at skulle bruge penge på f.eks. en ny vandhane til køkkenet. Når man egentligt hellere vil have en ny Stine Goya kjole eller bare forkæle sig selv med lækkert undertøj og en lækker middag. Man kan ikke vinde hver gang, hva'? Suk x 1000. (Ps. Der er ikke én eneste som kender til Stine Goya på mit studie. Det er ret vildt, jeg troede ikke at den slags mennesker eksisterede i hovedstaden!... men også lidt fedt på en bizar måde) 

Jeg skal have læst videnskabsteori og fysiologi nu. Min underviser har fortalt at atom-molekyle-delen ikke er så vigtigt. Han forventer ikke, at vi skal kunne forstå det eller genfortælle det, men bare acceptere at "sådan er det bare". Det er ret cool. Mit hoved er ømt og jeg vil hellere se "Gift ved første blik" på DR.

Her er dagens sang. Den er dedikeret til Mr. M



Ingen kommentarer:

Send en kommentar