15. sep. 2013

xx sundays fuvk up your mondays xx

Jeg har tømmermænd efter en sjov fødselsdagsfest i går. Jeg prøver at vågne, da jeg skal på arbejde om en halv time. Jeg ved allerede nu, at det bliver en laaang og hård aften. Jeg håber at være færdig til kl. 01, så jeg kan komme hjem og lave madpakke og dernæst sove. Jeg skal have anatomi i morgen kl 8.30.... det burde forbydes.
Jeg ved ikke hvordan mit hjem altid ender med at se bombet ud i weekenderne. Det var ikke engang mig der holdte festen i går, og alligevel roder her som om det var her der var tredive dansende mennesker. Jeg fatter det altså ikke. Nå, men her er et billede fra i går

2 kommentarer:

  1. Åh, Brenda. <3

    Og ja. Det er mærkeligt som rod nærmest smitter weekenden over. Helt uden man selv har en finger med i spillet.

    SvarSlet
  2. Bedste Beverly afsnit!! Jeg har nok set det mindst 500 gange :)

    Og jeg kan kun nikke genkendende til det rod: vi havde 4 mandfolk på besøg i weekenden, og det var meget stille og roligt, og alligevel lignede både køkken og stue at vi havde holdt fest for en hold soldater :)

    SvarSlet