20. okt. 2012

1 måned = 30,4368499 dage

Jeg har for en gangs skyld været tidligt hjemme fra byen. Jeg tror, at jeg stod i mit køkken i nat ved en tre-tiden og prøvede at lave mig noget lækkert natmad. Aftenen med pigerne var som altid, super god. Vi var på idealbar til 80'er fest, videre med partybussen til release på et homoseksuelt-magasin. Det blev lidt for meget for de jyske piger, så de tog ned i kødbyen. Nu får jeg sikkert klø og bliver meget upopulær, MEN! Hvis der er noget som jeg er træt af i mit elskede København - så er det altså kødbyen. Jeg er så træt af, at se på de selvhøjtidelige mennesker, som står med den samme guld øl og rokker hovedet i samme takt med det samme ansigtsudtryk (det ligner seriøst, at de står og beundrer sig selv foran et usynligt spejl) og til det samme kedelige beat HELE aftenen. De må da kede sig ihjel. Jeg får det stramt over den slags - så der vil jeg hellere takke pænt farvel, spise en mad og falde i søvn til lyden af god musik. Nogle gange kunne jeg godt tænke mig, at der var lidt mere Berlin over denne by og menneskerne, og mindre bonderøv :) Just sayin'... Men men men, i aften står den på risengrød med to dejlige damer, derefter kommer der seks-syv drenge forbi, og så skal vi ellers bare høre noget godt musik og drikke en masse øl! Jeg satser ikke på, at slippe for tømmermændene i morgen, så jeg nyder, at jeg har det OK, ekstra meget i dag og ferien slutter allerede i morgen!!

P.s. i dag har der været liv i denne blog i en måned. Juhuu og det er stadig hyggeligt og sjovt - så mon ikke den godt kan klare en måned mere? Mit første indlæg var et "soundtracket til mit liv" med leila K og mit andet indlæg, samme dag, handlede om et drømmeoutfit, som jeg re-poster her, for jeg kunne faktisk godt bruge det hele igen i dag.

1 kommentar: