9. okt. 2012

Soundtrack til regnvejrs-tirsdag

                         
Er jeg den eneste der får en varm og dejlig fornemmelse i kroppen, når jeg hører denne sang? Det er næsten som at være nyforelsket, og jeg får lyst til at danse og synge med - selvom jeg er ædru! Jeg kan godt forstå hvorfor bøsserne er så vild med Beyoncé. Jeg er personligt meget glad for den lille lysebrune dame med den fantastiske krop. Den begejstring går helt tilbage til de tidlige teenagedage i Destinys child. Begejstringen vil ingen ende tage når jeg tænker på at hun ikke behøver at klæde sig ud hele tiden, for at blive set. Hun møder ikke op den ene gang efter den anden med et skib viklet ind i håret eller pludseligt har stiftet bekendtskab med aliens. Hun behøver heller ikke at lave store druk-skandaler. Næh, hun klæder sig super sexet og flot, er gudesmuk fra naturens side, og så synger og danser hun jo som bare fanden! Hun er fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar