10. okt. 2012

Krea-krage

Jeg er i skide godt humør for tiden. Uden nogen bestemt grund. Det er sgu da fantastisk, hva' girls? Jeg har tilbragt dagen med at brænde min konto op, i selskab med min studiebuddy. Vi gik lidt efter tøj vi kan have på til Burhan G koncerten på fredag. Mums det er da bare herligt. Mit projekt i aften burde være opgaveskrivning, men jeg har lige fået sort tråd + nåle hjem fra ebay, så jeg kan troligt gå i gang med at sy knapper på mit tøj. Jeps, selvom jeg elsker highstreet, så er det jo ikke verdens bedste kvalitet. Jeg har haft en bunke tøj, hvor knapperne er faldet af eller lynlåsen er gået op. En rigtig krea-krage, som hende bitterfissen ville have sagt. Det skal der sættes en stoppe for nu. Jeg nyder lige en lille avokado/hytteost/tomat-mad (jeg er besat!) og et glas rødvin. Jeg føler mig virkelig voksen.

1 kommentar:

  1. Den sang kan man også kun blive i godt humør af ;-)

    SvarSlet