3. okt. 2012

Ved du hvad klokken er?

1. Michael Kors 2. Michael Kors 3. Sekonda 4.Asos 5. Urban Outfitteres 6.Marc By Marc Jacobs 7. Nixon 8. Nixon 9. Marc By Marc Jacobs 10. Nixon 11. River Island 12. Urban Outfitters13.Urban Outfitters 14.Urban Outfitters 15. Casio 16. Michael Kors 17.River island 18. River Island 19.River Island 20. Nixon

Jeg ELSKER ure!! og som I kan se, har jeg ret svært ved at begrænse mig. Jeg vil gerne have alle disse ure!

P.s. Jeg er spændt på om dette indlæg kommer frem. Jeg har ikke helt forstået planlægnings-tiderne, så det er altid meget spændende. Jeg skal til Anna Dello Russo x HM i aften (jeg føler jeg er den eneste som ikke er ved at dø af begejstring over de smykker - så jeg satser på champagnen og kagerne!), derefter tager Mr. M og jeg højst sandsynligt ind og ser den meget ombloggede Moonrise Kingdom. Ciao! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar