22. okt. 2012

Butik NØ

Jeg vil give en lille anbefaling i dag, af en meget lille, men meget meget fin butik! Den kan findes på Larsbjørnstræde (pisserenden). Butikken hedder Butik Nø og er det fineste lille univers af farver og fine ting. De der kender mig, ved at jeg elsker sådan noget. Alt i pink, fine pastelfarver og glimmer. En dag, får I en rundvisning, i min lejlighed - så kan I se hvad jeg mener. Jeg beklager billederne, men som tidligere nævnt, er min telefon so two-thousand and late, som Fergie ville have sagt det.



[edit:] Hvis I ikke har mulighed for at tage derind, kan I se hendes hjemmeside her (hvor jeg har snuppet billedet herunder fra) og hendes blog her.



P.s. og nej, dette er ikke et sponsoreret indlæg, jeg kan bare godt lide butikken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar