18. okt. 2012

Paradise - det er nice!

Jeg rocker tømmermandsstilen lige nu. Med hytteost og Paradise hotel 1. Jeg havde ikke tv3 dengang, og var sikkert ikke gammel nok. Jeg elsker det! De er så søde og uskyldige. Mascha Vang er bare pisse dejlig! Deltagerne virker mere menneskelige, end dem der har været med i Paradise de sidste par år. Min plan er at se alle sæsonerne nu her, jeg glæder mig til Jon og Line-Sofie og flotte Nick! I går endte jeg med et par fyraftensøl med to kollegaer, som sædvanligt blev det til 40.000 drinks for meget. Det var skide sjovt, men prisen i dag er dyr. Lucky me, kommer min bedste ven forbi og laver lækkert mad til os. Han medbringer første afsnit af American Horror Story sæson 2. Jeg elsker den serie, det er noget freaky shit. Forresten! Jeg fik afleveret min opgave i går, fem minutter i deadline! Juhuuu!
Her kan I se hvad I går glip af i skrivende stund:
VI SES!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar