14. okt. 2012

Hangover (wooho!)

Fredag blev en mere våd aften end jeg havde forventet, og vi endte på Luderen her på Vesterbro - måske med fire-fem øl for meget. Så de otte timers arbejde i går, var meget hårde ved mig. Heldig som jeg er, blev jeg overrasket med hjemmelavet lækker gryderet, som Mr. M havde lavet. Imens han lavede maden færdig plejede jeg mine tømmermænd med zooborns (det hjælper både på trist humør og tømmermænd!) og ølsmagning. Forretten bestod af knækbrød med peanut butter - men det er kun Mr. M som kan lide det. I aften skal vi hygge med dyne og Black Swan. For i morgen er hverdagen tilbage; opgaveskrivning + arbejde. I får lige et par billeder med på vejen.






2 kommentarer:

  1. Årh, nu har jeg helt lyst til gullash! Elsker vintermad.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ha ha! lige præcis!

    SvarSlet