23. okt. 2012

Min guilty pleasure er...

...gyserfilm. I ved, dem med spøgelser. Jeg ved, at det er beregnet til teenagere og popcorn. Mr. M synes, at det er pinligt på mine vegne, at jeg indrømmer det. Men jeg elsker det! Jeg opdagede i går, at der er en Paranormal activity 4 - som allerede har fået præmiere!! Jeg tør ikke engang, at se traileren. Jeg elsker gysere, hvor der er spøgelser eller ånder med. Det er freaky shit. Det er også derfor jeg elsker American Horror Story så meget. Selv "Ånderne vender tilbage" med Ibi Støving var uhyggeligt. Alt det der fremtidspjat, zombie-fis og andet urealistisk fanger mig altså ikke. Men spøgelser! Fy for pokker, altså! Jeg håber Mr. M vil med mig ind i biografen, sammen med alle de andre teenz, så han kan holde mig i hånden eller redde mig, hvis det går helt galt med spøgelserne derinde


Ingen kommentarer:

Send en kommentar