2. okt. 2012

Jeg ku' godt

1. Stine Goya 2. Asos 3.Obey 4.Michael Kors 5.Shoezibar 6.Topshop 7. River Island 8. Elf

Jeg kan så godt lide at lave sådan nogle samlinger her. Det tager lidt tid og jeg får stillet min trang til at shoppe. Når jeg til tider er lidt trist i humøret, plejer jeg også at gå ind på Asos og smide alt hvad jeg kan lide i kurven. Uden at tænke på priserne, men kun skulle overveje om det er noget for mig. Det kan jeg bruge en hel aften på, og selvom jeg ikke trykker køb, så er jeg blevet et mere glad menneske bagefter. Tadaah! Dét der med at gå i rigtige butikker og købe en masse, for at tage ned og aflevere det tilbage næste dag, det kan jeg altså ikke. Hvis jeg først har varen i min hånd, bliver jeg alt for glad for det til at kunne aflevere det tilbage - så den metode fungerer slet ikke for mig.

Jeg er lige ved at lade mit kamera op - senere i aften kommer der et indlæg, som bliver fast på bloggen i starten af hver måned. Åh, girlz, glæd jer!

P.s Hvis der sidder en derude som er en haj til HTML - så giv lige lyd. Jeg vil gerne have de grimme blå overskrifter væk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar