21. okt. 2013

1650 happiness

Shiiiiat mand, den sidste uges tid har været crazy. Den har ikke engang været crazy på den fede måde. Den har stået på hardcore skole. Anatomi, fysiologi, bevægelse, behandling og psykologi. Vi har i gruppen skulle fremvise et danseshow som skulle beskrive en ung kvindes skæbne. Det gik over alt forventning.

Derudover har jeg har været på arbejde. 34 timers arbejde + to timers møde med de andre ledere. Av min arm. Min weekend har stået på arbejde. Fredag efter skole til klokken 24, lørdag nåede jeg lige at se en fodboldkamp og så på arbejde. I går nåede jeg lige at chille lidt med Mr M. og så på arbejde. Direkte op til anatomi-læsning med sød studieveninde. For helvede. Jeg glæder mig til at få afsluttet første modul efter eksamen d. 5. nov. - Nu sidder jeg og sukker lidt over en eksamens opgave som har deadline på fredag, men min egen deadline er i morgen tidlig. Ellers kan jeg ikke nå det.

Resten af denne uge er som alle andre; skole, arbejde. Jeg ser frem til lørdag hvor jeg har fri. 1,5 times power boksning og derefter American Horror Story 3 med bff. Jeg glæææææder mig!  Faktisk bliver den næste tid fantastisk og fyldt med glæde;Mr. Ms fødselsdag, Burhan G koncert med pigerne, sommerhusture med pigerne, Burhan G koncert med mama. 1650 Happiness.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar