30. okt. 2013

b-day

Der er utrolig stille på min blog for tiden. Men det skyldes, at jeg modsat forrige år, faktisk læser til eksamen. Jeg gør ret meget ud af det og har flere møder med studiegruppen end nogensinde før. What what what is going on?

Men men men, i dag har jeg taget fri. Mr. M har nemlig fødselsdag. Hvis der er noget jeg elsker mere end fødselsdag, så kender jeg ikke til det endnu.

Jeg har glædet mig i flere uger. Jeg har glædet mig meget mere end Mr. M selv. Jeg havde sågar købt fine pink metallic sko til anledningen. De var sat ned fra 799 kroner til 99 kroner. What a catch! Derudover fik han gode gaver og alle sine ønsker opfyldt; ginger beer, chokoladekage, cookies, salt and vinegar chips. Der skulle ikke mangle noget. Alt var planlagt ned til mindste detalje udover én ting. Jeg havde ikke passet godt nok på Mr. M's immunforsvar. Så han var syg. Meget syg. Med feber og det hele. Så cookies blev skiftet ud med the med ingefær og mynte. Puha. Men sikke vi hyggede os alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar